Тиждень 15. Тема «Подорож у часі»

          Що таке час? Як його виміряти? З чого складається рік? Навіщо потрібен календар? На ці та інші запитання першокласники отримали відповіді протягом 15-го тижня, який присвячений темі «Подорож у часі».

         На ранковій зустрічі учні утворили «Живий календар». Систематичне проведення ранкових зустрічей сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, пробуджує зацікавленість, активну співпрацю та створює дружню атмосферу в учнівському колективі. Саме на таких зустрічах формується розвиток ключових компетентностей, пізнання навколишнього світу, формування вміння спілкуватися з однолітками та дорослими, розвиток самосвідомості, потреби у саморозвитку.

         Протягом тижня учня вчаться спостерігати, досліджувати. Цікаво було познайомитись з приладами, які допомагають визначити час, вимірювати. Провели роботу в малих групах: «Обери об’єкт дослідження» (годинник, терези, метр). Виготовили циферблат годинника для дидактичної гри «Покажи годину».

         На кінець тижня учні знають назви днів тижня, навчились користуватися календарем і аналізувати зміни у природі.

   

           Тиждень 14. Тема «Космос»

         На уроках «Я досліджую світ» учні вчаться пізнавати навколишнє середовище не тільки через спостереження за природними об’єктами та змінами у природі, але і через досліди, які залюбки проводять на уроці. На таких уроках в учнів розвивається спостережливість, кмітливість. Учні досліджували, чому буває день і ніч. Моделювали зміни дня і ночі за допомогою глобуса (яблука) та джерела світла. Виготовили аплікацію «Інопланетний корабель «Сонце».

         Провели гру-фантазування «Казкова планета». Будували космічний літак, застосовуючи LEGO. Такі вправи розвивають критичне мислення, вміння вправлятися з проблемними завданнями, оцінювати ризики та навіть робити висновки, творчо підходити до виконання завдання, співпрацювати у команді.

           Тиждень 13. Тема «Зима»

           Протягом цього тижня на уроках «Я досліджую світ» учні побували на екскурсії у лісі, де досліджували поведінку пташок. Виготовили в команді годівнички. Провели інсценізацію-імпровізацію «Як зимують птахи» (за мотивами сюжетних малюнків).

           Виготовили зимову композицію «Сипле, сипле сніг…».

          В команді діти вчаться спільно працювати над завданням, уявляти і творчо мислити, пояснювати що зробили і чого навчились.

        Тиждень 12. Тема «Пригоди крапельки»

           29 листопада 2018 року на уроці                    «Я досліджую світ» (математика), тема уроку: «Як мандрує вода. Закріплення знань про склад чисел. Робота з геометричним матеріалом». На уроці учні переглянули і обговорили відеоролик «Пригоди краплинки». Грали в гру «Не скажу, а покажу». В групах діти, використовуючи LEGO, будували цифру, яку їм показали. А потім у цій послідовності презентували свої фантастичні розповіді про краплинку.

          Гра «Танграм» - це відома у всьому світі гра про складання фігур із частинок розрізаного квадрата. Учні складали з геометричних фігур тварин, визначали знайомі геометричні фігури в цих тваринках.

         А на кінець тижня створили лепбук на закріплення знань про склад чисел.


 

                             Тиждень 11. Тема «Мода»

          20 листопада 2018 року на уроці «Я досліджую світ», те                      ма                      уроку: «Я спостерігач (ка)», учні спостерігали за змінами у природі, вчились фіксувати побачене під час спостережень і усе помічене замальовували у «Щоденнику спостережень».

       Підвели підсумки по темі «Осінь». Малювали осіннє деревце. Створили лепбук на тему: «Осінь». Ця робота формує вміння сприймати красу природи, висловлювати власні враження і судження.

                             Тиждень 10. Тема тижня «Театр»

           У вівторок, 13 листопада 2018 року на уроці «Я досліджую світ» учні відчули себе у ролі кореспондентів. Вправа «Інтерв’ю». За допомогою якої дізнались, які їм казки подобаються і героями якої казки вони себе уявляють. Слухали казку «Ріпка».

          Зміст казки відтворювали в ігровій формі за допомогою конструктора LEGO, обираючи цеглинку того кольору, з якою асоціюється в них казковий герой. Виготовляли маски. Була проведена інсценізація до казки «Ріпка», де учні мали змогу відчути себе артистами.

          За допомогою гри діти вчаться мислити, уявляти та відтворювати задум практично, робити та перевіряти припущення.

 

                            Тиждень 9.  Тема "Ігри"

            Кожного ранку уроки "Я досліджую світ" починаються з ранкового кола. Доброзичлива усмішка, комплімент, "Чарівні слова". Учні вчаться дотримуватись правил у грі і вчаться взаємодіяти один з одним. 

            Творчий осередок. Гра "Живі долоньки". Діти обирали будь-яку фарбу і нанесли її на долоню і пальці, а потім залишали відбиток на аркуші паперу. Потім за допомогою пензлика і фарб надали образу завершений вигляд. Учні придумовували фантастичні історії, головним героєм якої міг би бути створений ними образ. 

 

Навчально-методичне забезпечення

Пpo затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі

Я люблю свою країну

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Порадник для вчителя

Підготовки вчителя НУШ

Про адаптаційний період НУШ

Створення умов НУШ

Реєстрація на онлайн-курс для вчителів початкової школи

9 змiн, запропонованих Мiносвiти України

10 ключових компетентностей нової української школи

Ключовi компетентностi учнiв початкових класiв

Це дiти поколiння Альфа

Презентація "Нова школа"

Презентація "Орієнтація НУШ на західні моделі"

Презентація "Підготовки вчителя Нової української школи"